Siden 2017 har jeg hjulpet virksomheter med markedsføring.

Digital markedsfører med inngående kunnskap om SEO, SEM, sosiale medier, e-postmarkedsføring og innholdsmarkedsføring. God på analysere data, optimalisere kampanjer og skape engasjerende innhold. Strategisk tenker med fokus på resultater og en lidenskap for digital innovasjon.

I dagens digitale verden, hvor forbrukere blir bombardert med reklame fra alle kanter, er det viktigere enn noensinne å skape markedsføring som føles autentisk, relevant og hjelpsom.

MIN ERFARING

MANGE ÅR MED ERFARING INNEN KAMPANJE OPPSETT

Frequently Asked Questions

Have a question? Find our most commonly asked questions below.

Kan du garantere konverteringer?

Med genuin interesse og lang erfaring hjelper jeg deg med å nå ut til de riktige kundene, uansett hvilken plattform du bruker. Jeg skreddersyr en strategi som gir deg garanterte resultater, basert på ditt budsjett og målgruppe.


Hvor mye koster digitalmarkedsføring?

Det er dessverre ikke et enkelt svar på det spørsmålet, da kostnaden for digital markedsføring varierer enormt. Det er mange faktorer som spiller inn, blant annet:


  • Dine mål: Hva ønsker du å oppnå med digital markedsføring? Ønsker du flere besøkende til nettsiden din, flere følgere på sosiale medier, eller økt salg?

  • Din målgruppe: Hvem prøver du å nå? Ulike målgrupper krever ulike strategier og kanaler, som igjen påvirker kostnaden.

  • Konkurransen: Hvor mye konkurranse er det i din bransje? Høy konkurranse kan kreve større investeringer for å skille seg ut.

  • Hvilke tjenester du trenger: Trenger du hjelp med SEO, annonsering, innholdsproduksjon, sosiale medier, eller alt sammen?

  • Om du ansetter et byrå eller frilanser: Byråer har ofte høyere priser enn frilansere, men tilbyr gjerne et bredere spekter av tjenester og ekspertise.


Hvordan måler jeg avkastningen på digitalmarkedsføring?

For å måle avkastningen på digital markedsføring (ROI), må du først sette klare mål (f.eks. flere salg, leads). Deretter må du spore data med verktøy som Google Analytics for å se om du når målene dine.

Formelen for ROI er:

(Inntekter fra digital markedsføring - Kostnad ved digital markedsføring) / Kostnad ved digital markedsføring

Husk å:

  • Analysere dataene for å se hva som fungerer.
  • Optimalisere kampanjene dine basert på dataene.
  • Vær tålmodig, resultatene kommer ikke over natten. Det tar tid.

Lykke til!


Jobber du med kunstig intelligens?
Absolutt. Jeg bruker kunstig intelligens i det jeg gjør. Ikke bare fordi jeg vil men også fordi jeg må. Ting har utviklet seg veldig raskt og platformene har blitt automatiserte de siste årene hvor kunstig intelligens har overtatt på alle områder. Vi markedsførere har sett denne utviklingen i ganske mange år. Det har ført til at vi har måttet tilpasse oss og utarbeide våre egne metoder.
Jeg bruker ikke kunstig intelligens i slutt resultatet. Jeg bruker det som et verktøy innenfor analyse og optimalisering.


NOE DU LURER PÅ?



© All Rights Reserved.